cadru antrenament TRX TOORX reducere

Cadru antrenament TRX TOORX, Statie, Lungime 3,3 m, Negru: Cauti un aparat multifunctional pentru fitness? Fie ca ai nevoie de un aparat fitness profesional sau semi-profesional pentru a te antrena acasa, sau de aparate fitness pentru Sali de fitness si forta, iti recomandam acest model la reducere.

Reducere aparat fitness multifunctional: 30% Vezi pret aici !

Oferte cadru antrenament TRX TOORX: Cadru antrenament TRX TOORX, Statie, Lungime 3,3 m, Negru il gasesti la pret ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Ai livrare rapida prin curier, deschidere colet la livrare si retur gratuit in 30 de zile.

promotie cadru antrenament TRX TOORX

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii cadru antrenament TRX TOORX Click aici!

Descriere Cadru TRX TOORX special conceput pentru antrenament In suspensie de tip TRX De asemenea, potrivit pentru exercitii cu bara de tractiuni sau pentru exercitii de antrenament in grup. Echipat cu inele sudate pe suportm carabinele se fixeaza foarte usor, pot fi folosite si franghii, elastice sau corzi pentru antrenament. Pregatit 100% pentru fixarea la sol. Dimensiuni; 330x260x270 cm

Comanda aici !

Specificatii CARACTERISTICI GENERALE Sport Fitness Nivel pregatire Incepatori Intermediari Avansati Experti Zona corporala Umeri Brate Spate DIMENSIUNI Greutate maxima suportata 300 Kg Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii aparat fitness multifunctional sau pareri aparate multifunctionale TOORX sau folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja biciclete fitness la reducere pe eMag.

Gaseste cele mai bune aparat fitness multifunctional pe site-ul nostru.

Cauti aparate multifunctionale TOORX? Comanda online aparat fitness multifunctional la preturi ieftine, citeste recenzii si pareri clienti. Pe site-ul nostru gasesti o gama variata de aparate multifunctionale pentru fitness pentru a va lucra fiecare grupa de muschi. Aceste aparate te ajuta sa ramai in forma si sa lucrezi cu grupele de muschi dorite. Va recomandam si suplimente nutritive pentru a creste masa musculara mai rapid. Alege cele mai bune aparate multifunctionale care ajuta la cresterea masei muculare, efectueaza modelare corporala si imbunatateste rezistenta.

Cadru antrenament TRX TOORX, Statie, Lungime 3,3 m, Negru recenzie - Recomandat

Cadru antrenament TRX TOORX, Statie, Lungime 3,3 m, Negru: Cauti un aparat multifunctional pentru fitness? Fie ca ai nevoie de un aparat fitness profesional

Product SKU: TR-ST