reducere ceas smartwatch cu Telefon Impress KX6 cu Ecran CURBAT

Ceas Smartwatch cu Telefon Impress KX6 cu Ecran CURBAT, cartela SIM, HD touchscreen, Camera, Notificari Facebook/WhatsApp, Pedometru, Alb: vezi pareri despre ceas smartwatch cu Telefon Impress KX6 cu Ecran CURBAT si gaseste smartwatch IDL ieftin online.

Cauti un smartwatch bun la reducere? Iti recomand un ceas smart cu specificatii foarte bune, citeste in continuare recenzia produsului si gaseste acest model la un pret bun in magazinele online. Iti recomandam acest model pentru nota mare obtinuta de la cumparatori. Il poti gasi la reducere sau resigilat mai ieftin pe https://www.emag.ro/ceas-smartwatch-cu-telefon-impress-kx6-cu-ecran-curbat-cartela-sim-hd-touchscreen-camera-notificari-facebook-whatsapp-pedometru-alb-idl-imkx6wh/pd/DFY8L9BBM/

Reduceri ceas smartwatch cu Telefon Impress KX6 cu Ecran CURBAT: Ceas Smartwatch cu Telefon Impress KX6 cu Ecran CURBAT, cartela SIM, HD touchscreen, Camera, Notificari Facebook/WhatsApp, Pedometru, Alb il gasesti mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru seriozitate si promotiile care va permit sa economisiti.

reducere Ceas Smartwatch cu Telefon Impress KX6 cu Ecran CURBAT, cartela SIM, HD touchscreen, Camera, Notificari Facebook/WhatsApp, Pedometru, Alb

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii Ceas Smartwatch cu Telefon Impress KX6 cu Ecran CURBAT, cartela SIM, HD touchscreen, Camera, Notificari Facebook/WhatsApp, Pedometru, Alb Click aici ! Specificatii: Stil: Casual Sport Material curea/bratara: Silicon Material carcasa: Aluminium Autonomie: 48 h Functii: Agenda telefonica/anti-lost/alarma/cronometru/pedometru/monitorizare somn

Click aici pentru comanda !

Ceas Smartwatch cu Telefon Impress KX6 cu Ecran CURBAT, SLOT cartela SIM-TF card-1,54 HD touchscreen, Camera, Notificari Facebook/WhatsApp, Pedometru, Monitorizare Somn, Bluetooth, Ideal pentru folosirea in mod telefon, dar si sincronizat cu telefonul, culoare Alb – Un are un design unic,corp din aluminiu curbat. Carcasa din otel inoxidabil cu o durabilitate ridicata – Cartela SIM :da – Camera: Da Monitorizeaza calitatea somnului detecteaza si inregistreaza automat perioadele de somn. – Sedentary reminder- iti reaminteste activitatile importante pe care le ai de facut. – Music Control – Puteti ajusta volumul, actiona pauza/redare sau schimba melodiile cu o simpla atingere. –suporta mp3/mp4 – Pedometru – masoara pasi si distanta parcursa – Sincronizare prin Bluetooth cu telefonul inteligent -este capabil sa gestioneze apelurile telefonice , agenda telefonica. – Notificari mesaje – Agenda contacte – Memoria sa putand fi extinsa printr-un card de memorie TF de maxim 16GB. – Telefoane compatibile: Android 4.3 si peste – Rezolutie 240X240 pixeli – Frecventa: GSM850/900/1800/1900MHz – Slot pentru sim: Un singur slot(slot Micro SIM) – Slot pentru card MicroSD: Da – Limba: English, Spanish, French, Russian, Portuguese, Italian, German