reducere ceas smartwatch IDL Orleans Model Soft 2018

Ceas Smartwatch IDL Orleans Model Soft 2018,Slot cartela SIM, Bluetooth, Camera foto, Functie Telefon,Ecran Lcd, Anti lost,Notificari Facebook, Whatsapp,Sedentary remind,G-senzor, Black: vezi pareri despre ceas smartwatch IDL Orleans Model Soft 2018 si gaseste smartwatch IDL ieftin online.

Cauti un smartwatch sub 250 lei? Iti recomand un smartwatch la pret ieftin, cu functii basic, pe care il gasesti la reducere. Gaseste mai jos specificatiile, pretul si recenzie pentru a vedea daca se merita sa il cumperi. Il poti gasi la reducere sau resigilat mai ieftin pe https://www.emag.ro/ceas-smartwatch-idl-orleans-model-soft-2018-slot-cartela-sim-bluetooth-camera-foto-functie-telefon-ecran-lcd-anti-lost-notificari-facebook-whatsapp-sedentary-remind-g-senzor-black-idl-orleans/pd/DG9BP0BBM/

Reduceri ceas smartwatch IDL Orleans Model Soft 2018: Ceas Smartwatch IDL Orleans Model Soft 2018,Slot cartela SIM, Bluetooth, Camera foto, Functie Telefon,Ecran Lcd, Anti lost,Notificari Facebook, Whatsapp,Sedentary remind,G-senzor, Black il gasesti mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru seriozitate si promotiile care va permit sa economisiti.

reducere Ceas Smartwatch IDL Orleans Model Soft 2018,Slot cartela SIM, Bluetooth, Camera foto, Functie Telefon,Ecran Lcd, Anti lost,Notificari Facebook, Whatsapp,Sedentary remind,G-senzor, Black

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii Ceas Smartwatch IDL Orleans Model Soft 2018,Slot cartela SIM, Bluetooth, Camera foto, Functie Telefon,Ecran Lcd, Anti lost,Notificari Facebook, Whatsapp,Sedentary remind,G-senzor, Black Click aici ! Specificatii: Dimensiune carcasa (mm): 13 mm Stil: Casual Sistem de operare: MTK 6261 Brand compatibil: Universal Model compatibil: Universal Material curea/bratara: Silicon Material carcasa: Aluminiu Autonomie: 72 h Functii: Alarma Camera Pedometru Music player Calendar Apeluri Notificare mesaje Senzori: G Sensor

Click aici pentru comanda !

Ceas Smartwatch IDL Orleans Model Soft 2018,Slot cartela SIM, Bluetooth, Camera foto, Functie Telefon,Ecran Lcd, Anti lost,Notificari Facebook, Whatsapp,Sedentary remind,G-senzor, Black Ceasul smart se poate utiliza in functia de telefon in doua variante: Sincronizat cu telefonul prin Bluetooth, modalitate prin care toate notificarile de pe telefon se pot vedea pe ceasul inteligent, se poate anula un apel, raspunde, etc. Se poate utiliza in mod independent prin introducerea unei cartele SIM, modalitate prin care ceasul inteligent se transforma intr-un telefon independent, se pot primi si efectua apeluri, importa agenda telefonica, modalitate ideala pentru copiii scolari care nu au voie cu telefonul mobil la scoala. ATENTIE! Cartela SIM de la operatorul DIGI nu FUNCTIONEAZA! Functii Smartwach: Design Vogue, Subtire; Display HD?Display Capacitiv Ultra Sensitive. Proces Laminatig cu Precizie Curea din material nanometru TPU85, cu unghi de 85° pentru o mulare fixa pe incheietura?Tratament anti umezeala a materialului folosit. Design Concav si Convex pentru o purtare confortabila Sim Card/Bluetooth Poti utiliza ceasul ca pe un telefon individual sau poti lansa apeluri de pe telefon cu ajutorul ceasului. Deasemenea poti raspunde de pe ceas unui apel telefonic venit pe telefonul tau. Mesaje Primesti notificarile de mesaje primite direct pe ceas Ecran HD Rezolutia 240×240 este perfect pentru un display clar Sincronizare Agenda, registru apeluri, mesaje, muzica Muzica Asculta muzica preferata oriunde oricand Camera foto/video Nu pierde niciun moment important si fa o poza rapida direct cu ceasul. Poti deasemenea sa controlezi camera telefonului tau pentru poze si inregistrari video. Alte functii: Reminder pentru sedentarism, anti-pierdere, inregistrare, alarma, calendar POZE REALE PRODUS

Recenzie Ceas Smartwatch IDL Orleans Model Soft 2018,Slot cartela SIM, Bluetooth, Camera foto, Functie Telefon,Ecran Lcd, Anti lost,Notificari Facebook, Whatsapp,Sedentary remind,G-senzor, Black

Product Brand: IDL

Product Currency: RON