Ceas Smartwatch IDL Signature K18, Monitorizare puls, Notificari,Pedometru,Alarma Sedentarism, Monitorizare Somn, Recunoastere Gesturi, Slot Cartela SIM, ideal pentru a fi folosit atat ca si telefon cat si smartwach, Black: vezi pareri despre ceas smartwatch IDL Signature K18 si gaseste smartwatch IDL ieftin online.

Cauti un smartwatch bun la reducere? Iti recomand un ceas smart cu specificatii foarte bune, citeste in continuare recenzia produsului si gaseste acest model la un pret bun in magazinele online. Iti recomandam acest model pentru nota mare obtinuta de la cumparatori. Il poti gasi la reducere sau resigilat mai ieftin pe https://www.emag.ro/ceas-smartwatch-idl-signature-k18-monitorizare-puls-notificari-pedometru-alarma-sedentarism-monitorizare-somn-recunoastere-gesturi-slot-cartela-sim-ideal-pentru-a-fi-folosit-atat-ca-si-telefon-cat-si-/pd/DM7V20BBM/

Reduceri ceas smartwatch IDL Signature K18: Ceas Smartwatch IDL Signature K18, Monitorizare puls, Notificari,Pedometru,Alarma Sedentarism, Monitorizare Somn, Recunoastere Gesturi, Slot Cartela SIM, ideal pentru a fi folosit atat ca si telefon cat si smartwach, Black il gasesti mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru seriozitate si promotiile care va permit sa economisiti.

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii Ceas Smartwatch IDL Signature K18, Monitorizare puls, Notificari,Pedometru,Alarma Sedentarism, Monitorizare Somn, Recunoastere Gesturi, Slot Cartela SIM, ideal pentru a fi folosit atat ca si telefon cat si smartwach, Black Click aici ! Specificatii: Stil: Elegant Material curea/bratara: Silicon Autonomie: 100 h Functii: Agenda telefonica/anti-lost/alarma/cronometru/pedometru/monitorizare somn

Click aici pentru comanda !

Ceas Smartwatch IDL Signature K18, Monitorizare puls, Notificari,Pedometru,Alarma Sedentarism, Monitorizare Somn, Recunoastere Gesturi, Slot Cartela SIM, ideal pentru a fi folosit atat ca si telefon cat si smartwach, Negru Ceasul inteligent Smartwatch IDL Signature K18, este un ceas cu ecran tactil ultra-subtire , bratara super ergonomica anti- transpiratie,cartela SIM -avand mai multe fete personalizabile ale ecranului care te vor ajuta sa iti exprimi propriul still. Specificatii Diagonala display (inch): 1, 3 HD capacitiv touch screen , 240*240 ecran rotund , Cartela SIM:Da Camera:Da Ritm cardiac:Da Memoria se poate extinde printr-un card de memorie TF de maxim 16 GB. Telefoane compatibile: Android 4.3 peste iOS 7.0 peste Poze reale cu produsul Ceas Smartwatch IDL Super Elegance K018: Limbi strainte suportate: English, French, German, Spanish, Portuguese, Italian, Netherlands, Russian, Polish, Turkish, Thai, Veit Nam, India, Indonesian, Arabic etc. Suport card memorie: pana la 16GB, tip card Micro SDHC (TransFlash) Ceasul poate fi folosit atat ca si terminal final GSM cat si doar conectat prin Bluetooth la un alt device. Nu este obligatorie introducerea unei cartele SIM pentru functionarea smartwatch-ului. Functiile si Caracteristicile principale: Sincronizare prin Bluetooth cu telefonul inteligent -este capabil sa gestioneze apelurile telefonice Alerta notificari -primit toate actualizarile importante chiar la incheietura mainii , mail-uri, mesaje, actualizari sociale media(facebook), toate disponibile dintr-o privire. Anti –lost – ceea ce te va ajuta sa nu iti uiti telefonul pe masa de la cafenea. Apelare sau raspundere direct de pe ceas -speaker difuzor integrat , cartela SIM tip Micro-SIM compatibil Orange , Vodafone , T-mobil, Monitorizeaza automat ritmul cardiac, urmareste arderea caloriilor, mentine intensitatea antrenamentului, maximizeaza antrenamentul si optimizeaza sanatatea Pedometru – masoara pasi si distanta parcursa Ceasul inteligent KingsWear180 este un ceas cu ecran tactil ultra-subtire , bratara super ergonomica anti- transpiratie,cartela SIM -avand mai multe fete personalizabile ale ecranului care te vor ajuta sa iti exprimi propriul still. Specificatii Diagonala display (inch): 1, 3 HD capacitiv touch screen , 240*240 ecran rotund , Cartela SIM:Da Camera:Da Ritm cardiac:Da Memoria se poate extinde printr-un card de memorie TF de maxim 16 GB. Telefoane compatibile: Android 4.3 peste iOS 7.0 peste Functiile si Caracteristicile principale: Sincronizare prin Bluetooth cu telefonul inteligent -este capabil sa gestioneze apelurile telefonice Alerta notificari -primit toate actualizarile importante chiar la incheietura mainii , mail-uri, mesaje, actualizari sociale media(facebook), toate disponibile dintr-o privire. Anti –lost – ceea ce te va ajuta sa nu iti uiti telefonul pe masa de la cafenea. Apelare sau raspundere direct de pe ceas -speaker difuzor integrat , cartela SIM tip Micro-SIM compatibil Orange , Vodafone , T-mobil, Monitorizeaza automat ritmul cardiac, urmareste arderea caloriilor, mentine intensitatea antrenamentului, maximizeaza antrenamentul si optimizeaza sanatatea Pedometru – masoara pasi si distanta parcursa Monitorizeaza calitatea somnului detecteaza si inregistreaza automat perioadele de somn. Sedentary reminder – iti reaminteste activitatile importante pe care le ai de facut. UV senzor- masoara intensitatea luminii si te protejeaza inpotriva razelor UV Music Control – Puteti ajusta volumul, actiona pauza/redare sau schimba melodiile cu o simpla atingere. G-senzor – ridicand mana ecranul ceasului se lumineaza automat. Control camera -fotografiile pot fi realizate printr-un simplu click de pe ecran. Baidu’s voice ,SIRI – Yahoo weather Termometru Alarma Stop watch Health index -iti stocheza datele despre sanatate pentru comparatii Electrocardiogram(ECG) – ECG data analysis. World Watch-iti arata ceasul exact oriunde de pe glob

Acorda nota!

Cauta Recenzie Ceas Smartwatch IDL Signature K18, Monitorizare puls, Notificari,Pedometru,Alarma Sedentarism, Monitorizare Somn, Recunoastere Gesturi, Slot Cartela SIM, ideal pentru a fi folosit atat ca si telefon cat si smartwach, Black la reducere de Black Friday 2023.