reducere Sony Bravia, 102 cm, 40WD650, Full HD

Televizor Smart LED Sony Bravia, 102 cm, 40WD650, Full HD: vezi pareri despre Sony Bravia, 102 cm, 40WD650, Full HD si gaseste televizoare Sony online.

Citeste mai jos parerile noastre despre acest model, vezi specificatii si descriere, precum si nota acordata de cumparatori si recenzii pentru acest televizor. Iti recomandam televizoare smart LED la cele mai bune preturi! Il poti gasi la reducere sau resigilat mai ieftin pe https://www.emag.ro/televizor-smart-led-sony-bravia-102-cm-40wd650-full-hd-kdl40wd650baep/pd/DZNYX3BBM/

Reduceri Sony Bravia, 102 cm, 40WD650, Full HD: Televizor Smart LED Sony Bravia, 102 cm, 40WD650, Full HD il gasesti mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru seriozitate si promotiile care va permit sa economisiti.

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii Click aici ! Specificatii: Caracteristici generale

Diagonala display102 cm
Tip TVSmart TV
Tehnologie displayLED
Claritate imagineFull HD
An aparitie2016
CuloareNegru
Format displayPlat

Smart TV

Sistem de operareLinux
Aplicatii Video StreamingYouTube
Caracteristici cheieScreen Mirroring

Caracteristici video

Rezolutie1920 x 1080
Tehnologii imagineMotionflow
Tuner digital integratDVB-C DVB-T

Caracteristici audio

Tehnologii audioDolby Digital Plus Dolby Digital Dolby Pulse
Putere difuzoare integrate10 W
Subwoofer integratNu

Conectivitate

Interfata1 x Jack 3.5 mm 2 x HDMI 1 x S/PDIF CI+ slot 2 x USB 2 x SCART

Consum energie

Eficienta energeticaClasa A+
Consum energie electrica48 W
Putere consumata in stand-by0.5 W
Consum anual energie70 kWh

Dimensiuni

Dimensiune cu stand924 x 589 x 212 mm
Dimensiune fara stand924 x 549 x 66 cm
Greutate cu stand8.1 Kg
Dimensiune cutie1015 x 658 x 161 mm

Accesorii

Continut pachetCablu alimentare Telecomanda Manual utilizare

Sistem montare pe perete

Compatibilitate VESA200 x 200

Brand: Sony

Click aici pentru comanda

Inalta definitie cu un plus de stralucire
Full High Definition Experimentati calitatea uimitoare a imaginii noastre Full HD. Motorul de procesare unic X-Reality PRO de la Sony curata si rafineaza imaginile pentru o vizualizare incredibil de detaliata. Chiar si continutul redat la rezolutie mica este imbunatatit cu X-Reality PRO pentru a oferi o imagine de la Sony, care sa insufleteasca tot ce urmariti. Redescoperiti fiecare detaliu Procesarea imaginii X-Reality PRO converteste pixelii pentru claritate. Pe masura ce cadrele sunt analizate, fiecare scena este potrivita cu baza noastra speciala de date de imagini pentru a rafina imaginile si a reduce zgomotul. Subtire si perfectionat
Cu un profil subtire, acest televizor se integreaza perfect in spatiul dvs. de locuit. Este perfect pentru montarea pe perete in timp ce rama acestuia discreta si ingusta pune ferm focalizarea pe imagine, nu pe rama. Gasiti mai multe tipuri de divertisment care va plac
Fie ca doriti sa redescoperiti un film favorit sau, pur si simplu, sa urmariti un videoclip de pe YouTube, cu un televizor Sony posibilitatile sunt nelimitate. X-Reality™ PRO: Redescoperiti fiecare detaliu
Descoperiti o lume captivanta de o claritate extraordinara, indiferent de ceea ce vizionati. Fiecare pixel este imbunatatit frumos de motorul nostru puternic de procesare a imaginii, in timp ce parti individuale ale fiecarei scene sunt comparate cu o baza de date speciala cu imagini care ajusteaza textura, contrastul, culorile si marginile. Bucurati-va de un zgomot de imagine redus semnificativ, indiferent ce vizionati. Full HD 1080p
Descoperiti detaliile formatului Full HD 1080p pentru tot continutul de divertisment. De la discurile Blu-ray Disc™ la programele Catch-up TV si fotografiile de pe smartphone, puteti sa vizionati totul la claritate perfecta pe ecranul mare cu acest televizor BRAVIA®. Motionflow™ XR mentine actiunea uniforma
Bucurati-va de detalii cursive si clare chiar si in secventele cu miscare rapida, cu Motionflow™ XR. Aceasta tehnologie inovatoare creeaza si adauga cadre suplimentare intre cele originale. Ea compara factorii vizuali cheie din cadrele succesive, apoi calculeaza fractiunea de secunda de actiune care lipseste. Unele modele includ si adaugarea de cadre negre pentru imagini fara neclaritati, cu un aspect cu adevarat cinematografic. Redare multiformat excelenta de pe USB
Bucurati-va de continutul digital preferat de pe orice stick USB. Redati muzica, clipuri video si vizualizati colectiile de fotografii, toate acestea pe televizor gratie redarii multiformat excelente de pe USB. Datorita compatibilitatii cu o gama larga de codecuri, va puteti bucura de versatilitatea suprema a formatelor. Pur si simplu va conectati si puteti incepe. Design subtire
Ecranul are un cadru ingust, cu ornamente minimaliste, astfel incat sa va puteti concentra asupra divertismentului cu imagini pe intregul ecran. Clear Phase pentru frecvente uniforme, echilibrate
BRAVIA® utilizeaza un model performant de computer pentru a analiza si compensa inexactitatile din raspunsul boxelor. Acest lucru este realizat prin „esantionarea” frecventei boxei cu o precizie mai mare. Aceste informatii sunt retransmise pentru a anula punctele extreme ale raspunsului natural al boxei – rezultand un sunet pur, natural, cu o reproducere clara si omogena a tuturor frecventelor. Gestionarea cablurilor
Tineti firele ascunse. Toate cablurile dvs. pot fi aranjate frumos in spatele televizorului si ascunse in canalele din stand, astfel ca totul sa arate ordonat. Transformati-va televizorul intr-un recorder digital: USB HDD REC
Stocati-va emisiunile TV preferate pe o unitate hard disk externa cu USB, pentru a le viziona oricand doriti. USB HDD REC permite inregistrarea temporizata printr-o singura atingere a unei transmisiuni digitale pe orice HDD cu USB cu capacitate de pana la 2 TB. In timp ce vizionati emisiunea, trebuie doar sa apasati butonul REC pentru a porni inregistrarea, care se va opri automat la finalul programului. Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii televizor Smart LED sau pareri in categorie sau folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja televizor Smart LED la reducere pe eMag.

Televizor Smart LED Sony Bravia, 102 cm, 40WD650, Full HD

Product Brand: Sony

Product Currency: RON